Menu
O KOMPANIJI O NAMA ONE CRNA GORA | KONTAKT
 

Kontakt


One Crna Gora DOO

Rimski trg 4
81000 Podgorica, Crna Gora
 


Korisnički servis


Odgovor na sva vaša pitanja u vezi sa našim uslugama možete dobiti pozivom na broj 1700. Broj je besplatan za One korisnike, dok se za korisnike drugih mreža i fiksne telefonije poziv ka Korisničkom servisu naplaćuje po važećem cjenovniku usluga. 
 
Za sve naše postojeće i potencijalne korisnike, na usluzi je One Korisnički Centar posljednje generacije. Pitanja u vezi sa servisima i uslugama, mrežom, tarifnim paketima, aktuelnom i standardnom ponudom: možete postaviti i mailom na KorisnickiServis@1.me (fizička lica) i Biznis@1.me (pravna lica).

Besplatni broj za korisnike svih mobilnih i fiksnih mreža u Crnoj Gori, putem kojeg se mogu prijaviti smetnje u radu One mreže, je 12769.



Korporativne komunikacije i odnosi sa javnošću


Ako ste novinar ili imate pitanje u vezi sa komunikacijom sa  spoljašnjom javnošću kompanije One, možete se obratiti na adrese pr@1.me i tina.raicevic@1.me.

Ukoliko imate pitanja koja se tiču društveno odgovornih projekata i drugih aktivnosti koje sprovodi kompanija One, možete ih dostaviti na adrese fondacija@1.me i natasa.djurdjic@1.me.  

Napomena: Samo pitanja koja se odnose na gore navedene opcije će biti uzeta u obzir. Za reklamacije, kao i sve informacije o servisima i uslugama, mreži, tarifnim paketima, aktuelnim ponudama,  možete se obratiti korisničkom servisu. 
 



Ljudski resursi


Sva pitanja u vezi sa zaposlenjem u kompaniji One možete postaviti ljudskim resursima na: posao@1.me.




Reklamacije


Reklamacije možete uputiti na jedan od sljedećih načina:

  • popunjavanjem odgovarajućeg formulara u One  poslovnicama / xpress timovima,
  • slanjem dopisa poštom na adresu,
  • mailom na reklamacije@1.me  
  • faksom: 069800405 (fizička lica) i 069800469 (pravna lica).


Dopis treba da sadrži broj telelefona na koji se prigovor odnosi, kao i naznačenu adresu prebivališta na koju je moguće proslijediti pisani odgovor i kontakt telefon korisnika.

 

Odgovor na reklamaciju biće dostavljen u zakonom predviđenom roku.




Javne nabavke


Pozive za dostavljanje ponuda u postupcima javnih nabavki za usluge koje pruža naša kompanija, možete slati na adresu javne.nabavke@1.me